Bedrijfsuitje

I Love Disco

De jaren ’70 en '80, de tijd van plateauzolen, Barbapapa, Grease en Disco!

Typisch I Love Disco
  • Wijde pijpen en discoballen
  • Muziek vanaf een LP
  • Discohits all over the place
  • Terug in de tijd
  • Doelgroep 40+

Prijs

Groepen tot 40 personen: € 895,-

Meerprijs p.p. boven de 40 personen: € 19,50

Prijzen zijn excl. 9% btw.

I Love Disco

Back to the seventies and early eighties met de I Love Disco show. Een top spelshow voor gezelschappen die de geboren zijn in of voor deze fantastische discotijd. De jaren ’70 en '80 staan natuurlijk bekend om de plateauzolen, Barbapapa, Grease en Disco! Er zijn weinig decennia met zoveel mooie en kleurrijke herinneringen als deze. In teamverband strijden de teams tegen elkaar tijdens rondes als TV-Tunes raden, disco-dancing en het grote merkenspel. Deze zinderende show kent een snelle afwisseling van humor, muziek en kennisvragen en daarom is deze show het perfecte entertainment voor elk uitje!

  • Onze super duper enthousiaste presentatoren komen natuurlijk ook in stijl en zullen zorgen voor een onvergetelijk teamuitje

  • Onze DJ heeft natuurlijk zijn platenspeler al afgestoft en zijn platen schoongemaakt, want de grootste disco hits draai je natuurlijk vanaf vinyl!

  • Het is natuurlijk fantastisch als de hele ruimte in stijl is aangekleed, van discoballen tot glitters. Natuurlijk brengen wij ook genoeg attributen mee zodat de discoclassics echt tot hun recht komen!

  • Onze mobiele installatie kan overal opgesteld worden. Dus heb je ruimte in jullie kantine of bedrijfsrestaurant? Geen probleem. Liever in een evenementenlocatie of in de horeca? Ook geen probleem, wij regelen jullie bedrijfsuitje van A tot Z

Speluitleg

We verwachten iedereen natuurlijk in stijl: Kleurrijke blouses, wijde pijpen, bloemetjes, enzovoorts. In een 2 uur durende spelshow gaan we strijden in 3 teams om de originele I Love Disco hoofdprijs en die wil je niet missen! Samen lachen, dansen, zingen en uit je plaat gaan, that’s the key!

De 3 teams gaan strijden in verschillende spelrondes zoals:

  • Intro raden
  • Prijzen van toen
  • TV-tunes raden
  • Disco Dancing
  • Benaderingsvragen
  • Roddelen
  • Bekende artiesten raden
  • Enzovoorts

Wat onze klanten van ons vinden

Klanten geven ons gemiddeld een beoordeling van 4,8 / 5

Elke klant maakt met ons een bijzondere reis. Of het nu gaat om een bedrijfsuitje, jubileumfeest, themafestival, weekendje weg, teambuilding, spelshow, zomerborrel of een activiteit elke reis heeft een eindbestemming.

Het was een super gezellige avond. Zeer afwisselende kwis. Mooi in elkaar gezet. Echt een aanrader. Ik vond het mede dankzij jullie weer een groot succes!
Irma Driessen
Ezzy's
Klein maar fijn zullen we maar zeggen! En fijn was het. Jullie hebben het geweldig gedaan, we hebben genoten!
Helma
OBS De Cirkel
De discolampen, de platenspeler, de muziek, het spel… Het was super!!!!!!!!! Echt een geweldige show we hebben genoten Dank jullie wel. Tot over een paar jaar??
Mirjam Schoock
De Eerste Stap
Een gezellige show versterkt de teamspirit wat een strijd onder elkaar erg leuk. Wat was dat leuk om te doen. Echt iedereen super fanatiek. Leuke vragen/opdrachten en gezellige sfeer! Daar heeft het presentatieduo ook echt aan bijgedragen. We hebben heerlijk kunnen swingen, we hebben ontzettend veel gelachen en met z’n allen genoten. Echt geweldig in elkaar gezet. Zeker een aanrader en aanvulling op een uitje. Ik zeg doen!
Alexandra
Pantein

Al 1000+ blije klanten

Waarom jij je uitje door ons zou laten organiseren

Flexibiliteit en mooie concepten

Van op maat gemaakte uitjes tot mooie en bewezen concepten, dat zijn de uitjes van Pop-up Groep. Of het nu gaat om een avontuurlijke outdoor activiteit, een ontspannen dagje uit of een spelshow voor jullie gezelschap, met onze flexibiliteit sluiten wij perfect aan bij de wensen en behoeften van elk team.

Op elke locatie

Ons Pop-up Team neemt graag de organisatie van jullie bedrijfsuitje uit handen. Om het bedrijfsuitje WKR vriendelijk te maken komen we graag naar jullie bedrijf toe. Heb je zelf geen geschikte locatie? Geen probleem, wij werken samen met diverse horecagelegenheden en evenementenlocaties door heel Nederland of wij gaan voor jullie op zoek naar die ene perfecte locatie. Wij zorgen ervoor dat er altijd een geschikte plek is, ongeacht de grootte van het team of het soort activiteit.

Professionele organisatie en begeleiding

Pop-up Groep heeft een ervaren team van event planners en begeleiders die zorgen voor een vlekkeloze uitvoering van elk bedrijfsuitje. Van de planning en logistiek tot de uitvoering en nazorg, alles wordt tot in de puntjes geregeld zodat jij je nergens zorgen over hoeft te maken.

Werkwijze

Wat je ook wilt vieren of organiseren, binnen jouw budget maken we er een buitengewone ervaring van.
  • Bestemming bepalen

    Waar we je bedrijf leren kennen. Voor wie wil je wat organiseren? Wat wil je bereiken?

  • Route uitstippelen

    Een snelle offerte met een voorstel op maat. Past het plaatje bij wat je voor ogen hebt? Dan gaan we ervoor!

  • Het event

    We nemen de organisatie uit handen zodat jij kunt genieten of focussen op je gasten. We regelen alles van ticket tot toetje. Dankzij het draaiboek weet je wat je mag verwachten.

  • Herinneringen ophalen

    Feedback van jou en je gasten horen we graag. Zodat we ook bij een volgende evenement je verwachtingen kunnen overtreffen.

Vraag offerte aan

Vraag hier gelijk je offerte op!

Bedankt, we hebben je offerte aanvraag ontvangen!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Heb je nog vragen?
Stel ze aan Manon.