I Love Disco
De jaren ’70 en '80, de tijd van plateauzolen, Barbapapa, Grease en Disco!
- Wijde pijpen en discoballen
- Muziek vanaf een LP
- Discohits all over the place
- Terug in de tijd
- Doelgroep 40+

Prijs
Groepen tot 40 personen: € 895,-
Meerprijs p.p. boven de 40 personen: € 19,50
I Love Disco
Back to the seventies and early eighties met de I Love Disco show. Een top spelshow voor gezelschappen die de geboren zijn in of voor deze fantastische discotijd. De jaren ’70 en '80 staan natuurlijk bekend om de plateauzolen, Barbapapa, Grease en Disco! Er zijn weinig decennia met zoveel mooie en kleurrijke herinneringen als deze. In teamverband strijden de teams tegen elkaar tijdens rondes als TV-Tunes raden, disco-dancing en het grote merkenspel. Deze zinderende show kent een snelle afwisseling van humor, muziek en kennisvragen en daarom is deze show het perfecte entertainment voor elk uitje!
Onze super duper enthousiaste presentatoren komen natuurlijk ook in stijl en zullen zorgen voor een onvergetelijk teamuitje
Onze DJ heeft natuurlijk zijn platenspeler al afgestoft en zijn platen schoongemaakt, want de grootste disco hits draai je natuurlijk vanaf vinyl!
Het is natuurlijk fantastisch als de hele ruimte in stijl is aangekleed, van discoballen tot glitters. Natuurlijk brengen wij ook genoeg attributen mee zodat de discoclassics echt tot hun recht komen!
Onze mobiele installatie kan overal opgesteld worden. Dus heb je ruimte in jullie kantine of bedrijfsrestaurant? Geen probleem. Liever in een evenementenlocatie of in de horeca? Ook geen probleem, wij regelen jullie bedrijfsuitje van A tot Z
Afbeeldingengalerij
Speluitleg
We verwachten iedereen natuurlijk in stijl: Kleurrijke blouses, wijde pijpen, bloemetjes, enzovoorts. In een 2 uur durende spelshow gaan we strijden in 3 teams om de originele I Love Disco hoofdprijs en die wil je niet missen! Samen lachen, dansen, zingen en uit je plaat gaan, that’s the key!
De 3 teams gaan strijden in verschillende spelrondes zoals:
- Intro raden
- Prijzen van toen
- TV-tunes raden
- Disco Dancing
- Benaderingsvragen
- Roddelen
- Bekende artiesten raden
- Enzovoorts
Wat onze klanten van ons vinden
Elke klant maakt met ons een bijzondere reis. Of het nu gaat om een bedrijfsuitje, jubileumfeest, themafestival, weekendje weg, teambuilding, spelshow, zomerborrel of een activiteit elke reis heeft een eindbestemming.
Al 1000+ blije klanten
Waarom jij je uitje door ons zou laten organiseren

Flexibiliteit en mooie concepten
Van op maat gemaakte uitjes tot mooie en bewezen concepten, dat zijn de uitjes van Pop-up Groep. Of het nu gaat om een avontuurlijke outdoor activiteit, een ontspannen dagje uit of een spelshow voor jullie gezelschap, met onze flexibiliteit sluiten wij perfect aan bij de wensen en behoeften van elk team.

Op elke locatie
Ons Pop-up Team neemt graag de organisatie van jullie bedrijfsuitje uit handen. Om het bedrijfsuitje WKR vriendelijk te maken komen we graag naar jullie bedrijf toe. Heb je zelf geen geschikte locatie? Geen probleem, wij werken samen met diverse horecagelegenheden en evenementenlocaties door heel Nederland of wij gaan voor jullie op zoek naar die ene perfecte locatie. Wij zorgen ervoor dat er altijd een geschikte plek is, ongeacht de grootte van het team of het soort activiteit.

Professionele organisatie en begeleiding
Pop-up Groep heeft een ervaren team van event planners en begeleiders die zorgen voor een vlekkeloze uitvoering van elk bedrijfsuitje. Van de planning en logistiek tot de uitvoering en nazorg, alles wordt tot in de puntjes geregeld zodat jij je nergens zorgen over hoeft te maken.
Werkwijze
Wat je ook wilt vieren of organiseren, binnen jouw budget maken we er een buitengewone ervaring van.
Bestemming bepalen
Waar we je bedrijf leren kennen. Voor wie wil je wat organiseren? Wat wil je bereiken?
Route uitstippelen
Een snelle offerte met een voorstel op maat. Past het plaatje bij wat je voor ogen hebt? Dan gaan we ervoor!
Het event
We nemen de organisatie uit handen zodat jij kunt genieten of focussen op je gasten. We regelen alles van ticket tot toetje. Dankzij het draaiboek weet je wat je mag verwachten.
Herinneringen ophalen
Feedback van jou en je gasten horen we graag. Zodat we ook bij een volgende evenement je verwachtingen kunnen overtreffen.
