Ik Hou Van Brabant
Ik Hou Van Brabant, de gezelligste quiz en spelshow met een grote en zachte G voor elk bedrijfsuitje.
- De klassieker van Pop-up Groep
- Lachen en gezelligheid met een grote G
- Het rad blijft verrassend
- Strijden in teams
- Kaskraker nummer 1

Prijs
Groepen tot 40 personen: € 895,-
Meerprijs p.p. boven de 40 personen: € 19,50
Ik Hou Van Brabant
Ik Hou Van Brabant is één van onze meest geboekte spelshows en is gemaakt voor iedere groepsgrootte en voor elke doelgroep. Gezelligheid met een grote, zachte G, humor en interactie, dat zijn de sterke punten van deze 2 uur durende spelshow. Onze presentatoren nemen je collega's, familie, teamgenoten of vrienden mee tijdens deze kei gezellige show, vol met opdrachten, vragen en natuurlijk komen de grootste Brabantse hits voorbij.
We komen altijd met z’n tweeën en staan te popelen om jullie uitje te presenteren!
Wij kondigen de teamcaptains persoonlijk aan met jullie input en de door jullie aangeleverde foto’s verwerken wij in de show, extra hilarisch natuurlijk wanneer teamleden of collega’s voorbij komen!
Natuurlijk zorgen wij ervoor dat ieder teamlid herkenbaar is met onze befaamde rode, witte en blauwe petjes!
Wij komen niet zomaar even, wij zorgen ervoor dat we met onze professionele audio en video apparatuur en ware beleving creëren!
Afbeeldingengalerij
Speluitleg
Het spel Ik Hou Van Brabant is geïnspireerd door het bekende programma Ik Hou Van Holland met Linda de Mol en onze Brabantse BN’ers Jeroen van Koningsbrugge en Guus Meeuwis en belooft even hilarisch te worden als je op tv gezien hebt! Onze professionele presentatoren nemen de deelnemers in de 2 uur durende show mee in de leukste spelrondes.
We gaan de grootste roddels van Brabant vertellen, raden van en meezingen met de grootste Brabantse hits van toen en nu, we zoeken naar het zwarte schaap en het addertje onder het gras en gaan op zoek naar Brabantse dorpen en steden met onze cryptogrammen. En of dat allemaal niet genoeg is hebben we ons befaamde rad bij waarmee in de finale nog alles mogelijk is. Wie weet wordt met de perfecte draai aan het rad het team met de minste punten alsnog de winnaar…
Wat onze klanten van ons vinden
Elke klant maakt met ons een bijzondere reis. Of het nu gaat om een bedrijfsuitje, jubileumfeest, themafestival, weekendje weg, teambuilding, spelshow, zomerborrel of een activiteit elke reis heeft een eindbestemming.
Al 1000+ blije klanten
Waarom jij je uitje door ons zou laten organiseren

Flexibiliteit en mooie concepten
Van op maat gemaakte uitjes tot mooie en bewezen concepten, dat zijn de uitjes van Pop-up Groep. Of het nu gaat om een avontuurlijke outdoor activiteit, een ontspannen dagje uit of een spelshow voor jullie gezelschap, met onze flexibiliteit sluiten wij perfect aan bij de wensen en behoeften van elk team.

Op elke locatie
Ons Pop-up Team neemt graag de organisatie van jullie bedrijfsuitje uit handen. Om het bedrijfsuitje WKR vriendelijk te maken komen we graag naar jullie bedrijf toe. Heb je zelf geen geschikte locatie? Geen probleem, wij werken samen met diverse horecagelegenheden en evenementenlocaties door heel Nederland of wij gaan voor jullie op zoek naar die ene perfecte locatie. Wij zorgen ervoor dat er altijd een geschikte plek is, ongeacht de grootte van het team of het soort activiteit.

Professionele organisatie en begeleiding
Pop-up Groep heeft een ervaren team van event planners en begeleiders die zorgen voor een vlekkeloze uitvoering van elk bedrijfsuitje. Van de planning en logistiek tot de uitvoering en nazorg, alles wordt tot in de puntjes geregeld zodat jij je nergens zorgen over hoeft te maken.
Werkwijze
Wat je ook wilt vieren of organiseren, binnen jouw budget maken we er een buitengewone ervaring van.
Bestemming bepalen
Waar we je bedrijf leren kennen. Voor wie wil je wat organiseren? Wat wil je bereiken?
Route uitstippelen
Een snelle offerte met een voorstel op maat. Past het plaatje bij wat je voor ogen hebt? Dan gaan we ervoor!
Het event
We nemen de organisatie uit handen zodat jij kunt genieten of focussen op je gasten. We regelen alles van ticket tot toetje. Dankzij het draaiboek weet je wat je mag verwachten.
Herinneringen ophalen
Feedback van jou en je gasten horen we graag. Zodat we ook bij een volgende evenement je verwachtingen kunnen overtreffen.
